GROZNO: Ne boste verjeli kaj počnejo nekateri zdravniki v Ljubljani! Pacienti so ogorčeni…
Pojavile so se številne obtožbe pacientov, ki se pritožujejo, da zdravniki sploh ne prebirajo elektronske pošte, ki so jo prejeli zunaj ordinacijskega časa.
Pacienti prejmejo povratno avtomatizirano sporočilo, v katerem piše, da bodo pošto prebrali le, če je poslana v ordinacijskem času.
Številni so nad tem ogorčeni, saj je smisel elektronske pošte ravno v tem, da jo lahko preberejo kadarkoli, saj ostane shranjena v poštnem predalu.
Novinarji Slovenskih novic so se za pojasnila obrnili na zastopnico pacientovih pravic za ljubljansko regijo Dušo Hlade Zore, ki je razkrila:
”Prve pritožbe in opozorila so začele prihajati takoj po prvomajskih praznikih 2021. Posebno na začetku ji je bilo kar veliko. Pacienti so bili ogorčeni, opozarjali so na neprofesionalni odziv zdravstvene ustanove in niso razumeli, kaj tako sporočilo sploh pomeni. Zanimalo jih je, ali morajo potem svojo e-pošto poslati ponovno in svoj problem opisati na novo.”
”V juniju, juliju in avgustu je bilo teh pritožb precej manj in po tem sem sklepala, da se je zadeva po opozorilu na Zdravstveni inšpektorat RS začela urejati in da so zdravniki oziroma zdravstvene ustanove tak način informiranja spremenili. Kot kaže, pa samo nekateri.”
Vprašali so jo, če gre pri tem za kršitev kakšne od pacientovih pravic.
”Menim da je kršena pravica, določena v zakonu o pacientovih pravicah, in to je pravica do dostopa do zdravstvene oskrbe in zagotavljanja preventivnih storitev, sočasno pa tudi določbe pravilnika o naročanju in upravljanju čakalnih seznamov ter najdaljših dopustnih čakalnih dobah.”
”Pacientom svetujem, da opozorijo pristojne institucije, tako pristojno osebo izvajalca zdravstvenih storitev in ministrstvo za zdravje, ZZZS ali zastopnike pacientovih pravic. Težavo je treba rešiti sistemsko, zato pa so opozorila in pritožbe posameznikov dobra osnova.”
Vir: Slovenske novice