Nesramna ženska želela osramotiti natakarico v luksuzni restavraciji. Niti v sanjah si ni mislila, kaj se bo zgodilo potem..
Trgovine in restavracije imajo ponavadi nenapisano pravilo, da ima stranka zmeraj prav. Če ste kdaj delali s strankami pa se verjetno zavedate, da stranka velikokrat nima prav.
Včasih se je težko zadržati in požreti nesramnost nekaterih ljudi, ki mislijo, da si lahko privoščijo vse.
Ženska iz te zgodbe se je s svojim možem odpravila v restavracijo, kjer je zmerjala in poniževala tamkajšnje zaposlene. V restavraciji je delala tudi natakarica, ki je stregla ta par. Najprej je povedala, da je bila zelo vesela, da je sploh dobila službo v luksuzni restavraciji, saj je imela velike težave s sluhom. V veliko mestih so jo zaradi tega zavrnili, v tej restavraciji pa so ji dali priložnost.
Da bi bolje slišala, je natakarica uporabljala pripomoček za sluh, s katerim je slišala normalno.
Nekega dneva sta v restavracijo prišla moški in ženska. Ko je prišla do njiju, da bi sprejela naročilo, je ženska začela kričati, naj takoj pokliče šefa. Natakarica je bila najprej šokirana, želela je izvedeti, če lahko ona kako pomaga pri kakšni situaciji, a je ženska odgovorila, da ne.
Poklicala je šefa. Ženska je nato šefa vprašala, zakaj nosijo njegovi zaposleni v službi slušalke, saj gostje plačujejo ogromno denarja, da lahko pri njih jejo. Šef je odgovoril, da zaposleni vedo, da ne smejo uporabljati slušalk. Žensko je vprašal, če pozna koga od osebja, ki to počne, naj takoj pove, sledile bodo takojšnje sankcije.
Ženska je pokazala na natakarico, ki je imela težave s sluhom.
Šef je povedal, da je tole ravnanje nesprejemljivo, ženska se je strinjala.
Šef pa je žensko popravil: “Govoril sem o vas gospa. Vaše obnašanje je nesprejemljivo. Tale ženska uporablja pripomoček za boljši sluh. Prosim dvignite se in se odstranite iz moje restavracije. Nikoli več se ne vrnite!”
Delimo to čudovito dejanje lastnika naprej, takšnega šefa rabi vsako podjetje. Delavec je investicija, ne pa strošek!