
ODMEVNO: Slovenka zgrožena nad zdraviliščem: ”Ko sem prišla v recepcijo hotela me je…”
Slovenskim novicam se je oglasila ena izmed njihovih bralk, ki je predčasno prekinila štirinajstdnevno zdraviliško zdravljenje.
Zdravljenje ji je pripadalo po operaciji kolena. Odpravila se je v Dolenjske Toplice.
Po sedmih dneh bivanja v hotelu je zdravljenje prekinila.
Slovenko naj bi kar trikrat preselili iz sobe v sobo:
”Sistem se je sesul. Vse poka po šivih. Tukaj smo pacienti na fizioterapiji, potem tuji turisti in na koncu še domači turisti, ki koristijo bone. A dejstvo je, da nas v zdravilišču obravnavajo kot tretjerazredne.”
”Pred prihodom v zdravilišče sem povedala, da si želim nadstandardno sobo, ki bi mi jo morali ob doplačilu zagotoviti. Povedali so mi, da sem nekoliko pozno poklicala, a naj le pridem, da bodo že kaj našli. Ko sem prišla v recepcijo hotela, me je čakalo neprijetno presenečenje, enoposteljne sobe zame niso imeli. Dve noči sem spala v dvoposteljni sobi s sostanovalko. Po pritožbi so mi zagotovili, da me bo čakala enoposteljna soba čez nekaj dni. V tem času sem iz svojega žepa plačala nastanitev v drugem hotelu, in ko sem se po dveh dneh vrnila v zdravilišče, so mi enoposteljno sobo z doplačilom res zagotovili, a so me že naslednji dan iz vrgli iz nje in me namestili v sobo za invalide.”
Povedala je, da si ne želi luksuza, a jo jezi, ker se je prepričala, da so hotelske sobe v novejšem delu hotela še na voljo, tja pa jo kljub doplačilu niso želeli preusmeriti.
FOTO: Mountvacation
Pravi, da ljudem, ki pridejo na fizioterapijo, raje ponudijo apartmaje zunaj hotelskega kompleksa, medtem ko naj bi hotelske sobe hranili za morebitne turiste.
”Ko čakamo na novo sobo, sedimo po dve, tri ure na hodnikih ravno v času kosil in počitka, osebje pa nam vozi kovčke iz sobe v sobo. Hkrati pa za nadstandardno sobo v hotelu različno zaračunavajo. Nekomu so za isto sobo izstavili račun za 30 evrov, drugemu za 40, nekaterim je omogočeno nadstandardne storitve poravnati z boni, drugim ne.”
Slovenka je povedala še, da je še dobro, da je zdravilišče predčasno zapustila, saj je naknadno izvedela, da zaradi del na vodovodu zunaj hotela že teden dni ni pitne vode.
Novinarjem Slovenskih novic so iz Dolenjskih Toplic pojasnili, da je gostu na zdravljenju prek zavoda za zdravstveno zavarovanje zagotovljena dvoposteljna soba. Ob vnaprejšnjem dogovoru in doplačilu pa tudi enoposteljna soba, če so kapacitete proste.
Pojasnili so, da gospa enoposteljne sobe ni rezervirala vnaprej, zato ji enoposteljne sobe, v času njenega zdravljenja, niso mogli zagotoviti.
”Glede na njene želje smo ji nudili možne začasne rešitve za namestitev v enoposteljni sobi, s katerimi pa gospa ni bila zadovoljna.”
Meseca septembra so bili njihovi goteli polno zasedeni tudi na račun turističnih bonov.
Pritrdili so, da so imeli v prvi polovici septembra res težave s pitno vodo, katero je bilo potrebno nekaj dni prekuhavati. Goste zdravilišča so o nastali situaciji obvestili.
VIR: Slovenske novice
Vir prikazne fotografije: Booking