
GROZNO: Kakšne obtožbe na račun našega Tadeja Pogačarja! Napadli so ga. Ne boste verjeli česa ga obtožujejo…
Odlični slovenski kolesarji na prestižnih dirkah pobirajo same zmage.
Očitno pa so s tem početjem postali trn v peti nekaterim drugim tekmovalcem.
Pred dnevi je Tadej Pogačar že drugo leto zapored osvojil sloviti Tour de France.
Tadej Pogačar pa se je moral, vse od trenutka, odkar je oblekel rumeno majico, ubadati z vprašanji povezani z dopingom.
Matej Mohorič pa je s svojo ekipo celo bil žrtev policijske racije.
Švicarski časnik Le Temps je citiral tri anonimne kolesarje, ki so razlog za izjemne nastope našli kar v mehanskem dopingu.
Izpostavili so svojo zaskrbljenost nad čudnimi zvoki, ki naj bi prihajali iz zadka kolesarjev.
Še posebej je bila izpostavljena ekipa, za katero vozi Tadej Pogačar.
Eden izmed anonimnih kolesarjev je zapisal:
”Pojavlja se čuden zvok. Lahko ga slišim med kolesarjenjem. Prihaja iz zadnjega kolesa. Čuden kovinski zvok, kot slabo nastavljena veriga. Še nikoli nisem slišal kaj takega.”
Drug kolesar, pa je opozoril, da se kolesarje sumi, da imajo v kolesu sistem za rekuperacijo energije. Ta sistem je podoben tehnologiji, ki se uporablja v Formuli 1 (ERS).
”Med kolesarji ni več govora o motorčku v ročični gredi ali o elektromagnetskem sistemu v platiščih” je dejal. “Govorimo o energijskem rekuperatorju preko zavor. Energija je shranjena kot v formuli 1.”
Tretji kolesar pa je izpostavil, da ga celotna zadeva zelo skrbi. Štiri ekipe, katere sumi uporabe mehanskega dopinga, so dobile kar štirinajst etap od dvajsetih, na letošnji dirki.
Mednarodna kolesarska zveza je poudarila, da so opravili testiranja z magnetnim skeniranjem in rentgensko tehnologijo.
”Skupaj smo opravili 720 testov. Vsi so bili negativni. Izmed opravljenih testov, jih je bilo 606 opravljenih na kolesih pred začetkom etap s pomočjo magnetnega skeniranja. Rentgensko tehnologijo pa smo uporabili na preostalih 114 kolesih po koncu etap.”
”UCI-jevo testiranje vsakič vključuje kolo zmagovalca etape ter kolo vodilnega v skupni razvrstitvi. Vsa ostala kolesa za testiranje po etapi izberemo glede na naše informacije, ki jih prejmemo, ter glede na želje Mednarodne testne agencije, neodvisnega telesa, ki znotraj UCI-ja nadzoruje vse protidopinške aktivnosti.”