AKTUALNO: Slovenskim šolam poslali nova navodila glede pouka in ocenjevanja! ”Seznanite učence z…”
Osnovnim šolam je ministrstvo za izobraževanje poslalo okrožnico, katere del je tudi dokument s priporočili za ocenjevanje in preverjanje znanja med izobraževanjem na daljavo.
Ministrstvo v dokumentu osnovne šole poziva, naj že v aprilu preverijo znanje učencev, a naj ga v tem mesecu še ne ocenjujejo.
V dokumentu je zapisano, da za izobraževanje na daljavo ni sprejemljiv urnik, po katerem poteka klasični pouk, zato naj se učitelji pri preverjanju znanja osredotočijo le na temeljne cilje učnega načrta in standarde znanja.
Učitelji naj pri tem uporabijo metode, ki bi jih lahko pozneje uporabili tudi za morebitno ocenjevanje.
Priporočajo jim, naj učence vnaprej seznanijo, na kakšen način bodo preverjali znanje in kakšna bodo merila uspešnosti.
Ranljivim skupinam učencem naj se posveča posebna pozornost. Znanje naj preverjajo s pisnimi in ustnimi odgovori, ter tudi z likovnimi praktičnimi in tehničnimi nalogami.
Preverjanje naj ne bo preobsežno, obremenitev učencev in časovna razporeditev preverjanj pa naj bo usklajena v strokovnem aktivu in v oddelčnem učiteljskem zboru.
Ministrstvo torej šole poziva, naj v aprilu ocenjevanja še ne izvajajo.
V drugi polovici aprila bodo šole prejele dodatna navodila.
Ministrstvo učiteljem vsebuje, naj bo obseg učnih gradiv vsaj dva do trikrat manjše, kot bi ga uporabili pri rednem pouku.
Naloge naj bodo takšne, da jih učenci lahko opravijo sami. Učencev naj ne obremenjuje z izdelki ali nalogami, za katere niso prepričani, da jih lahko vsi opravijo doma.
Z dolgimi in nejasnimi navodili naj jih ne obremenjujejo, obvezno pa naj upoštevajo tudi starost učencev.
Posebna pozornost naj se posveča učno šibkejšim učencem.
Obvestimo še prijatelje in vse, ki imajo otroke.