
FOTO: Histerična in nervozna Zvezdana Mlakar! Poglejte kaj se ji je zgodilo sredi ljubljanske trgovine…
Zvezdana Mlakar je na socialnih omrežjih podrobno opisala incident, ki se ji je pripetil v eni izmed ljubljanskih trgovin.
S svojim zapisom je želela opozoriti še ostale, da se še komu ne bo ponovilo kaj podobnega.
V eni izmed trgovin jo je premagala nervoza.
FOTO: Saša Despot (zurnal24.si)
Zapisala je:
”Vstavim bančno kartico in jo potegnem ven, v tistem hipu mi zacinglja v telefonu, znesek je bil registriran. Na zaslonu blagajne se zapiše, da sem prehitro potegnila kartico ven in mlada prodajalka me grdo pogleda. ‘Vaša krivda, bo treba še enkrat!’ mi reče in jaz začnem jecljat, da vem, ampak, da so mi denar iz kartice vzeli, ker mi je javil telefon. ‘Vaša krivda!’ mi ponavlja in pričakuje, da bom kartico še enkrat potegnila. Temperatura raste, postajava histerični, dela se vrsta, ona nejevoljno nekoga pokliče in pravi, da se bo prejšnji račun storniral, ker pri njih račun ni bil registriran.
Jaz v stiski še enkrat potegnem kartico … Velik račun sem podvojila, drugič mi snamejo denar z računa! Kdo? Kaj? Kako? Zakaj? Pride poslovodkinja in pravi: ‘Sistem je tak, saj boste enkrat dobila denar nazaj!’ V banki rečejo: ‘Ja, se velikokrat dogaja v *******.
Sistem je tak. Verjetno boste dobila denar nazaj v enajstih dneh!’ Besna sem. V meni divja nemoč! En in isti račun sem plačala 2x! Kdo, kateri sistem mi lahko kar tako vzame denar? Zakaj lahko jaz čakam 11 dni, trgovina pa ne more?
Če bi jim jaz kar tako vzela tak znesek, bi me lahko že zaprli…
Najprej sem bila jezna na prodajalko, potem pa sem videla, da jo je samo strah, da se samo bori za svoje preživetje … Sistem je kriv, sistem, ki si ga je nekdo zamislil in niti slučajno ni pomislil, da sem jaz, kupec, človek! Človek, ki je kupoval pri njem in ga je on spravil v stisko. Očitno nisem edina, ki je prehitro umaknila kartico, zato tudi pišem! Da se ne zgodi še vam. Imamo moč, da zgodba pride do ljudi, ki to abotnost lahko spremenijo in popravijo.
Z njenim zapisom se je strinjalo veliko ljudi, ki pravijo, da se je to njim tudi že zgodilo.
Očitno ta nerodna situacija ni tako redka.
Pojavil pa se je tudi zelo zanimiv komentar.
Ena izmed sledilk je izpostavila še eno situacijo:
”V kakšni stiski bi se znašel šele nekdo, ki bi z zadnjimi fičniki plačal ta račun in ponovna vstavitev kartice, plačilo bi bilo zavrnjeno? Si lahko predstavljate mamico samohranilka, ki mora iz trgovine brez vsega kar je na kupila in s praznim računom? Osramočena, besna, žalostna, zaskrbljena … Kam naj se obrne?”
Ste tudi sami v trgovini kdaj doživeli kaj podobnega?
Zaupajte nam vašo izkušnjo v komentar pod objavo.