
FOTO: Slovenci so bili v šoku! Zaradi teh jumbo plakatov so klicali policijo. Poglejte kakšni plakati so se pojavili ob cesti…
Ste tudi sami ob cesti opazili te ogromne panoje?
Na panojih piše, da ste upravičeni do vračila dohodnine, kjer je zraven naveden tudi določen znesek.
Na prvi pogled plakati izgledajo kot prevara, ki jo ponavadi lahko zagledamo na spletu ali socialnih omrežjih.
FOTO: Zurnal24.si
Na plakatih se nahaja tudi QR koda.
Če to kodo skenirate pa se nato izkaže, da gre pri dotičnih plakatih ravno za ozaveščanje glede naraščajočih spletnih prevar.
Če skenirate kodo se vam namreč na spletu odpre stran pazi.se, kjer se nahajajo številni nasveti in opozorila, kako se izogniti številnim prevaram, ki so v zadnjem času močno v porastu.
”Za večjo ozaveščenost ljudi in večjo zmožnost pravočasno prepoznati prevare ter ta trend v bodoče obrniti v negativno smer so se članice Združenja odločile za kampanjo pazi.se, ki uporabnike spleta – pa tudi širšo javnost – seznanja z različnimi spletnimi prevarami, kako te prepoznati in se pred njimi pravočasno zaščititi.”
Opozarjajo na najbolj pogoste oblike prevar. Te so trenutno ljubezenske prevare, phising, lažne podpore in številne druge.
Na splettni strani lahko vidimo več oblik prevar, kot tudi nasvete in navodila, kako ravnati.
Kampanja o ozaveščanju se je začela v sredini juniji. Trajala pa bo vse do novembra.
Kampanjo so že označili za uspešno.
Prejeli so namreč številne pozitivne odzive.
”Do sedaj smo zabeležili 1300 dostopov uporabnikov, ki so do spletne strani dostopali prek QR kode ali z vpisom spletnega naslova, videnega na TV oglasu. Ob tem je treba še poudariti, da analitika zabeleži le tiste obiskovalce, ki potrdijo piškotke, kar pa običajno stori med 20 in 30 odstotkov uporabnikov.”
Poudarili so tudi, da je kampanja uspešno pritegnila pozornost ravno s tem, da je na plakatih posnemala primere spletnih goljufov, ki so jih mimoidoči takoj registrirali.
”Precej jih je kodo poskeniralo in tako ugotovilo, da bi bili, če bi šlo za pravo prevaro, že žrtev spletnega goljufa.”
Nekateri pa so plakate celo prijavili policiji.
Kampanja je torej dosegla svoj namen. Ljudi je spodbudila naj so na spletu in socialnih omrežjih pozorni na prevare.
Obvestimo o tem še prijatelje in družino.
Vir: Zurnal24.si